CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

2010. április 10., szombat

Megkaptam a fényképeket Zsuzsától, illetve meghallgattam Brigi telefonos élménybeszámolóját, így olyan érzés szinte, mintha mi is ott lettünk volna Mártikával! A többiek is írtak egy-egy sort:

"Nagyon jó volt a klub, eljutottunk végre! Jó volt megismerni az új (legalábbis számomra új) mamákat és babákat!"

"Igen, nagyon jó ennyi új mamit és babát megismerni, én is nagyon örülök, hogy elmentem.
A helyszín nagyon klassz, a gyerekek nem győzték berohangálni, és nem győztek ismerkedni egymással. Bár a hordozók hiányoztak, de majd jövő héten bepótoljuk az elmaradt mustrát és próbákat."

"Mi is jól éreztük magunkat. Nagyon tiszta, szép hely és nem utolsó sorban nagyon kedvesek voltak velünk."

Ha jól raktam össze az információ morzsákat, akkor az új hely csodálatos! Tábla jelezte, merre van a Babaklub, a klubtagok pedig odáig voltak, milyen hiperszuper a "Vasutas"!
Brigi és Kristóf baba vette a szárnya alá az eseményeket, Brigi volt a háziasszony, Zsuzsa és Erika pedig buzgón fotóztak. Jöttek újak: Anita és kisfia, a 12 hetes Levente. Összesen négy Zsuzsa volt, ez az eddigi rekordunk, ami a Zsuzsákat illeti, a gyermekeik Mese, Bendegúz, Rebeka, Eszti és Dodó.






















0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...