CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

2012. február 27., hétfő

Bazsalikomos-aszalt szilvás-paradicsomos csirkemell

Tündi világot járt receptje:
50 dkg csirkemell
0,5 -0,7 dl paradicsomlé
1-2 hagyma
30 dkg sárgarépa (én kihagytam és nem hiányzott)
15-20 dkg aszalt szilva vagy datolya (kipróbáltam aszalt sárgabarackkal is, de úgy nem volt olyan jó)
friss bazsalikom
őrölt kömény
ízlés szerint só
olivaolaj

Beáztattam az aszalt szilvát egy bögre majdnem forró vízbe. Megpucoltam a hagymát és apróra vágtam. Megmelegítettem az olajat és megdinszteltem rajta a hagymát, majd hirtelen megpirítottam a rajta a ceruzavékonyságúra, ujjhossznyira vágott és köménnyel megszórt csirkemellet. Ezután lassú tűzön saját levében, illetve az aszalt szilva áztatólevéből hozzáöntve pároltam kb. negyedórán keresztül. Ekkor hozzáadtam a hosszú csíkokra vágott és félig előpárolt sárgarépát és az áztatott aszalt gyümölcsöt, majd kevéssel ezután a paradicsomlevet. Amikor már a sárgarépa is átpuhult, de még a szilva nem kezdett el lekvárosodni, enyhén sóztam és megszórtam bőven friss bazsalikommal. Azok is meg fognak lepődni, akik számára az előzmények kissé bizarrnak hatnak. :-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...