CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

2009. október 16., péntek

Az első klub - ahogy Mártika látta

Eljött a nagy nap, megtartottuk az első klubtalálkozót!

Három a magyar igazság, három baba volt a csapat apraja, de tettünk róla, hogy háromszor három csemetének tűnjünk.Ünnepélyesen üdvözlő gőgicséléssel indítottunk, mindhárma vidám, ezzel együtt megható beszéddel készültünk.



A következő napirendi pont anyáink sütödéjének alapos ismertetése, elemzése és tesztelése volt. Magas fölénnyel nyert Brigimami sósperece, aminek a szétmorzsolásán csak az üres tálért való versengés volt izgalmasabb.



Míg boldogan elmélyültem a morzsák kergetésében, a túláradó szeretet utat tört magának.
Kristóf elindult a repeső Kincső felé,





majd vetett rá egy sármos pillantást,


összekócolta Kincső csodaszép hajkoronáját


és hatalmas puszikat adott neki. Ahogy a nagy klasszikus is szól, "It is a beginning of a beautiful friendship..."
Ezután Kincsővel igazi lányos csevegést folytattunk, Kristóf pedig közölte, hogy új játékot talált ki, fedezzük fel a porszívót!


Nos, a következő eredményre jutottunk: a porszívóból két hosszú bigyó lóg ki, az egyik mindig visszatekeri magát, a másik pedig süvít, ha a felnőttek üzembehelyezik.


Nem haboztam élni a lehetőséggel, amikor azt hitték, csak tapogatom a porszívót, hirtelen elhatározással megkóstoltam. Ki tudja, miféle finomságok vannak benne?

A következő napirendi pont a Fonott Asztal dimenzióinak felfedezése volt, amit természetesen Kristóf vetett fel.
Kincsőpapi elmenekítette az asztalkáról a finomságokkal teli tálcát, mi pedig meghallgattuk Kristók javaslatait.




Az asztalka sokoldalúan használható. Lehet forgatni, alagútnak használni, szónokolni mellette, enni rajta és végső esetben borítani is.




Egyik ötlet hozta a másikat, elkezdtem csiklandozni Kincső lábát, miközben vidáman sikongattam neki.


Mártika, én is tudok sikítani, ha akaroooooook!, közölte Kincső, aminek felettébb örültem.



Észrevettem a papparazzit, így felvillantottam a 10000 dolláros bájmosolyomat, akárcsak Kristóf, aki szintén a legjobb formáját igyekezte nyújtani az újságok címoldalán.





Nagy hír is várt ám bennünket, ugyanis az elmúlt napokban Kristóf elkezdett tipegni!

Ebben szerepet játszott a bébi taxi is, amit szerettem volna kipróbálni, de a gazdája az igazi ízirájder, ha autózásról van szó.



Kincsőnek is lehetősége nyílott vezetni egy kicsit, nagyon jól ment neki, tuti, hogy a jövő héten már ő is tipegni fog, amilyen ügyes.


Az esemény záróakkordjaként mindannyian a mamijaink ölébe bújtunk, hogy megszeretgessük őket, elvégre ez a vidám klub nélkülük nem jött volna létre.





Kristóf üzenete a nyíregyházi babáknak: "We want you!" Gyere te is a klubba!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...