CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

2010. március 31., szerda

Mosható pelenkát kaptunk!

Mosható pelenkákat ajánlott fel klubunk számára a FiDiNi gyártója.
Kaptunk 1 db M-es gyapjú külsőt és 1 db M-es belsőt. Mindkettő csodaszép, pihepuha, szemmel láthatóan minőségi pelenka. A klubban megtekinthetőek.




Bemutatkozás:
"2008 tavaszán kerültem először kapcsolatba a mosható pelenkákkal. Ekkor már 3,5 éves volt a kisfiam és második gyermekemmel voltam várandós.

Természetesen először én is szkeptikus és elutasító voltam, majd miután utána számoltam, akkor döntöttem el, hogy mégis kipróbálom. Persze úgy gondoltam, hogy ennek a legolcsóbb módja, ha magamnak készítem el a pelenkákat. Az idő múlásával egyre több anyuka keresett meg, hogy nincs-e kedvem nekik is készíteni. Így született meg a FiDiNi.

Minden általam készített termék szabásmintáját saját magam készítettem, mintegy 9 hónap munkája fekszik benne.

Némelyik anyag használatát hosszas keresgélés és tesztelés előzte meg. Természetesen én is szeretné a legújabb fejlesztéseket kipróbálni, de sajnos a magyarországi anyag választék elég szegényes, a külföldi anyag beszerzés pedig a jelenlegi forint árfolyamok mellett pedig elég költséges. Ennek ellenére mindig próbálok újabb és újabb fejlesztéseket eszközölni."


"A pelenka külső célja, megvédeni gyermekünk ruházatát az átázástól. A mai pelenka külsők nem mások, mint gyermekkorunk gumibugyijának modern változatai, amik már megfelelnek a mai kor elvárásainak (légáteresztők).

A legősibb ilyen anyag, ami a feledés homályába merült, nem más, mint a gyapjú. Lanolinnal történő kezelését követően, a gyapjú pelenka külső nem engedi át a nedvességet.
Van a gyapjúnak egy csodás tulajdonsága: kiegyenlíti a hőmérsékleteket. Vagyis nyáron hűt, télen fűt. Mindig azt a hőt adja a testünknek, amit közlünk vele. Nem lehet benne izzadni. Azt a nedvességet, amit a bőrünk elpárologtat, azt a környezetünkbe továbbítja.
A lanolinnak nedvesség visszatartó tulajdonságán kívül, még egy nagyon fontos szerepe van, gátolja a baktériumok szaporodását.

Az általam készített gyapjú külsők 100% gyapjúból készült pulóverek újrahasznosításából készültek, így egy mintából általában maximum két darab külső készülhet.
Formájuknak és kialakításuknak köszönhetően nemcsak a FiDiNi pelenkákhoz, hanem más márkájú pelenka belsőkkel is kompatibilisek. A derék és a lábak környékének gumírozása kiváló illeszkedést biztosít.

Azokat a külsőket, amelyeknek az anyaga vastagabb vagy össze van filcesedve, csak úgynevezett Y-gumival tudom körbeszegni. Lanolinnal való kezelés során fontos, hogy ezt a gumi szegélyt is kenjük be, mert hosszabb idő után hajlamos kivezetni a nedvességet a gyermek ruházatára.


3 méretben rendelhető:

  • S: 3-7 kg
  • M: 7-11 kg
  • L: 10-14"


Amennyiben szeretnél kapcsolatba lépni a FiDiNi gyártójával, vagy megnézni a termékeit, kattints ide.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...